Igår eftermiddag/kväll beställde jag och en kompis ett gäng lack samt tillbehör från Edgy Polish, imorse plingade brevbäraren på dörren och lämnade över det härliga paketet. Alltså snacka om supersnabb frakt! 4 frakt fick komma hem till mig den här gången. Först ut att testas blev Who Loves Orange Sodafrån Pahlish. Av alla indiemärken så är Pahlish de som jag har flest lack ifrån och jag brukar aldrig bli besviken. Det blev jag väl inte riktigt idag heller, men ändå blev det inte riktigt den wow-upplevelse som jag förväntade mig. Lacket är ett orange jelly som är fullt med microglitter i guld, blått och grönt. 
Svårt att fånga glittret och den rätta färgen då det var klent med solljus idag, men jag kan tänka mig att det fullkomligen exploderar när solen skiner på naglarna. Något annat som också bidrar till att jag inte älskar det här lacket är formulan som är väldigt klibbig och seg. Kanske är det lättare att manövrera jämnt och snyggt över naglarna om man har lite längre naglar där man kan arbeta lite flödigare. Typiskt ett medium lack, varken älskar eller hatar.
Orange, Pahlish, Who loves orange soda,

Kommentera

Publiceras ej